Wednesday 13 September 2017

When you first look at me, you see a guy in a chair; it's what you don't see that's really important.

When you first look at me, you see a guy in a chair; it's what you don't see that's really important. I have an over compensating part in me that wants to help all people in the world, so I created a blog that would help them and I call it Mightywheels.ca. We don't work on fixing wheels or anything like that; we focus on getting the surface areas we wheel on, repaired by the city. That helps all people - parents pushing baby strollers and people using walking aids or wheelchairs like myself. My blog was started as a little way to benefit everyone. I take mission to help others very seriously, and to continue what I'm doing I need to stay in shape, eat right, workout and do yoga stretches every day. 


Quand vous me regardez d'abord, vous voyez un gars dans une chaise; C'est ce que vous ne voyez pas, c'est vraiment important. J'ai une partie en pleine compensation qui veut aider toutes les personnes dans le monde, donc j'ai créé un blog qui les aiderait et je l'appellerais Mightywheels.ca. Nous ne travaillons pas sur la fixation de roues ou quelque chose comme ça; nous nous concentrons sur les zones de surface sur lesquelles nous roulons, réparés par la ville. Cela aide toutes les personnes - les parents poussant les poussettes et les personnes à utiliser des aides à la marche ou des fauteuils roulants comme moi. Mon blog a commencé comme un petit moyen de profiter à tous. Je prends la mission d'aider les autres très sérieusement, et pour continuer ce que je fais, je dois rester en forme, manger bien, faire de l'exercice et faire des exercices de yoga tous les jours.


No comments:

Post a Comment